tystatanke

2011-02-27
22:52:05

Gårdagen

Igår var vi ju först hemma hos Therese på lite förkrök, jag var så himla off och inte alls taggad, men efter ett par xider så var jag i form igen ;o) Haha.
Efter melodifestivalen gick vi ner på stan, hamnade på G först i en timme typ innan det var dags att gå ner till Teatern.
Lugnt till en början men framåt 00-00.30 började det dra ihop sig för ett hejdundrans PARTY! ;o) Det blev många öl, dans och massor av härliga människor. Underbart!
Den här helgen är en av dom bättre jag haft på länge. Haft så sjukt kul, det har vart världens drag både i fredags och igår. Shit. Jag är lite sliten nu, men vet ni, det var helt klart VÄRT det!! Tack alla inblandade för helgens bravader, jag kommer le länge åt den här helgen :o)

Idag har vi inte gjort många knop här hemma, städat och tvättat. Glott på tv typ :o)



Jobb imorrn. Tagga.




Puss, puss!!
Kommentar:
2011-12-02 @ 16:15:16

Den här helgen är en av dom bättre jag haft på länge.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: