tystatanke

2011-12-27
20:10:02

Loppis

Imorrn är det dags för en stor loppis här i Norrtan. Wiee. Jag fullkomligt älskar loppisar :o) Är inte ute efter nå speciellt egentligen, bara sjukt kul att titta på allt och se om man hittar nå fynd :o)

Idag har vi varit på bvc och vägt och mätt lilleman. Han väger nu 5140 g och är nästan 55 cm lång. En liten knubbis har vi. Men det gör inget. Bvc sköterskan sa att det var bra, om han blir sjuk så har han ju lite att ta av ;o)
Efter bvc-besöket så åkte jag och William hem till Therese och fikade med henne, Minna och Anna. Mycket trevligt :)

Nu sitter jag här med en skål godis och ett glas julmust och ser på tv.
Blir nog inte roligare än så är jag rädd..

Funderar på om vi ska ta och besöka täby centrum på torsdag, kolla in rean lite och göra ett besök på mitt jobb igen :o)


Puss, puss!!
Kommentar:
2011-12-27 @ 21:19:41
#1: siri

åå ja vill också kolla in rean i täby c! Lär ju va bättre än den som är här i norrtan.. fanns typ ingenting tyckte jag.. :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: