tystatanke

2010-05-30
21:24:09

Middag, Biljard Och FEST

Efter en hel dag på jobbet igår, kom jag hem, öppnade en breezer, tog en dusch, bytte om och gick sedan hem till Carro, där vi åt middag, spelade biljard, sjöng och hade askul. Kvällen fortsatte på Mobergs. Vi är ett riktigt super gäng :o) Vi dansade typ hela kvällen/natten. Tack för en underbar lördag tjejer!!

Lagom sliten idag, men det va det lätt värt kan jag säga.
Mors dag idag ju. Så jag tog å åkte ut till Mamma och Pappa. Där blev det fika. Mysigt som tusan! Blir väl en sväng ut dit nästa söndag oxå kan jag tänka mig. Hoppas på bra väder bara. Jag blir jätte lugn av att vara "hemma", bara knata runt på tomten och njuta av lugnet och tystnaden. Jag längtar tills vi flyttar till ett hus! :o)

Nu har vi tvättstugan. Och jag har lagt upp lite bilder på facebook.

Börjar bli trött nu.

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: