tystatanke

2010-06-27
11:58:17

Midsommardagen

Gick bra att jobba igår, dock väldigt lugnt, men jag höll mig sysselsatt ändå :o)

Vid 19 hade vi ju bokat bord, så det va bara för mig att göra mig iordning när jag kom hem från jobbet.

Åt en jättegod middag på Trädgårn. Hade trevligt som bara den. Framåt 22 gick vi därifrån och bort till Piren. Första kvällen för dom med nattklubb. Det va lite kö, men vi provade ändå, efter ett tag säger så vakterna att det inte va någon idé att ens stå i kö, för vi skulle ändå inte komma in. Dom hade 200 förköpsbiljetter som skulle in och det va redan överfullt därinne. Så vi bestämde oss för att gå därifrån och gå till Teatern istället.
Där blev det fullproppat oxå, och träffade på min brorsa, riktigt skoj! :o)
Framåt tvåtiden började vi känna oss nöjda så då började vi knata hemåt.

Nu ska jag snart ta tag i mitt korsord och sätta mig ute i solen. Skönt :o)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: