tystatanke

2010-01-28
21:57:54

Värdelöst

Mm, just nu känns allting totalt värdelöst. Jag har blivit sjuk, japp, jag vet, Igen!! Det e ju för fan inte sant asså! Jag blir så trött. Varför, varför varför? Jag orkar inte med ännu en förkylning. Det tar jäkligt hårt på mig kan jag säga. Usch å fy! Jag är inte hemma utan jobbar på som vanligt, det e tufft, ja, det är det, men va ska jag göra? Kan ju fan inte gå hemma å vänta på att bli frisk den här gången heller. Nej, nu ska jag vinna över denna förkylning, nu blir det match, Jessica -Förkylning 1-0. Haha!!

Annars, ja. Jo. Det finns saker att ta tag i, på jobbet...
Vi har fått en ny chef, han verkar bra :o)

Saknar er alla vänner!!

Puss, puss!!
Kommentar:
2010-01-28 @ 22:32:53
#1: Elin

Du är stark som kämpar på gumman. Hoppas verkligen förkylningen ger upp snart. ;) Kramar i massor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: