tystatanke

2007-10-26
19:28:40

Frustrerande

Som fan. Jisses vad jobbigt det är att vänta. På ett enda svar. Ja eller nej, det är allt jag kräver. Så jag kan ställa in mig på hur det blir, hoppas på ett Ja, så att jag får jobbet. Intervjun i tisdags gick bra, lite hinder i vägen för deras skull. Men hoppas, hoppas att jag får det. Får förhoppningsvis reda på det i början av nästa vecka. Det är otroligt jobbigt att vänta. Usch. Jaja. Har ju inget val direkt.

Sångkursen gick bra. Vi körde med mick, och känns lite mer hemma med en mick i handen faktiskt :o) Känns tryggare på nå sätt. Jag kämpar vidare med min scenskräck.

I onsdags fixade vi Hawaii tema på Bistro. Riktigt nice :o) Det var uppskattad, och måste absolut göras om. :o)

Helgen blir nog lugn. Håller på att bli sjuk så lika bäst att ta det lugnt.

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: