tystatanke

2007-07-29
20:27:24

Utan Respons

Utan respons känns det rätt värdelöst för mig att höra av mig faktiskt. Vill inte förlora er. Verkligen inte. Men det är sjukt jobbigt att hela tiden försöka, försöka att få ihop oss. Hela tiden jag som ringer, messar. Bara jag. Känns lite lönlöst att fortsätta göra det om ni inte svarar med att göra detsamma. Jag vet att det är svårt att höra av sig, att hålla kontakten. Men försök. Vill man bara så går det.
Jag är inte arg, jag är ledsen. De sårar nå oerhört. Hoppas att det löser sig. :o)

Idag har jag lekt typ hela dagen. Undra vem som är mest trött? Hihi.

Vart lite party går, men va ändå lugnt :o) Ikväll blir det oxå lugnt. Glo på film eller så. Planera resten av veckan. Och kanske boka resa ;o)

Puss, puss!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: