tystatanke

2007-01-31
18:11:24

Vill bara..

 
.. att allt ska vara som vanligt. Jag vill jobba, festa, fika, vara med mina vänner. Leva mitt liv som jag brukar. Men det går inte just nu. Allting snurrar i huvudet, helt sjukt läskigt. Vet inte vart jag ska ta vägen. Snälla, vill inte ha det så här. Vill vara frisk!! Vill leva mitt underbara liv som jag brukar. Inte sitta hemma å vila å glo in i en vägg. Jag blir psykiskt störd asså, klarar inte av det. Jag klättrar på väggarna. Blir knäpp.

Hoppas verkligen doktorn hittar något som utlöser yrseln så att jag får hjälp mot det.


Å varför just nu?! Varför jag? Varför just JAG? Allt annat e så perfekt just nu, åsså blir jag sjuk. Det e väl själva fan oxå! Hatar det.
Men får väl fortsätta sitta hemma å glo å lösa korsord tills det blir bättre. Jippie. Kul.

Aja, det löser sig! ;o)

Puss



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: